Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 SPORT - 1974

€ 24.990,- € 25.990,-
Garantie: Ja
1 Km
BLAUW
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 1974

Absoluut unieke en zeldzame V7 Sport!
In het groen overal te vinden maar een
origineel blauwe uitvoering met o.a.
remschijven af fabriek is de speld in
de hooiberg. Geheel gerestaureerd en
door ons opnieuw opgebouwd incl
foto's. Beter dan nieuw! Verlaagd in
prijs van 29.990 voor 25.990!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1948 - 1948. De TR5 Trophy is Triumph s eerste trailmotor, wordt geintroduceerd en scoort tijdens de internationale Zesdaagse. Leuk detail: De naam \'Trophy\' werd aan de motor gegeven na het winnen van deze Zesdaagse.Het motorblok werd origineel door Triumph gebouwd voor de aggregaten in de Tweede Wereldoorlog. Het had aluminium cilinderkoppen en was licht en sterk. De daaropvolgende vier jaar won men alle races.
© 2000 - 2024 Motoroccasion