Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH ROCKET III
TRIUMPH ROCKET III
€ 7.945,- p/mnd klik hier
2005, 65234 Km
TRIUMPH ROCKET III
TRIUMPH ROCKET III
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2005, 49989 Km
TRIUMPH ROCKET III
TRIUMPH ROCKET III
€ 8.350,- p/mnd klik hier
2005, 22800 Mls
TRIUMPH ROCKET III
TRIUMPH ROCKET III
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2006, 27154 Km
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
€ 9.495,- p/mnd klik hier
2007, 18174 Mls
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
€ 8.949,- p/mnd klik hier
2008, 21140 Km
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2009, 54500 Km
TRIUMPH ROCKET III TOURING
TRIUMPH ROCKET III TOURING
€ 10.790,- p/mnd klik hier
2011, 24168 Km
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2011, 61181 Km
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2012, 23500 Km
TRIUMPH ROCKET III R
TRIUMPH ROCKET III R
€ 18.745,- p/mnd klik hier
2019, 13495 Km
TRIUMPH ROCKET III R
TRIUMPH ROCKET III R
€ 16.490,- p/mnd klik hier
2020, 48214 Km
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 16.990,- p/mnd klik hier
2020, 43580 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 17.999,- p/mnd klik hier
2020, 25001 Km
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2020, 19900 Km
TRIUMPH ROCKET III R
TRIUMPH ROCKET III R
€ 18.990,- p/mnd klik hier
2020, 22511 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 19.995,- p/mnd klik hier
2020, 11076 Km
TRIUMPH ROCKET III R
TRIUMPH ROCKET III R
€ 20.990,- p/mnd klik hier
2020, 13988 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET III R
TRIUMPH ROCKET III R
€ 19.945,- p/mnd klik hier
2022, 4304 Km
TRIUMPH ROCKET III GT
TRIUMPH ROCKET III GT
€ 23.490,- p/mnd klik hier
2022, 4547 Km
Merkdealer
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion