Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 10.840,- p/mnd klik hier
2017, 14189 Km
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 10.945,- p/mnd klik hier
2017, 8952 Km
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 11.690,- p/mnd klik hier
2017, 23980 Km
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 12.940,- p/mnd klik hier
2017, 3523 Km
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2018, 20249 Km
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 13.199,- p/mnd klik hier
2019, 6490 Km
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 16.790,- p/mnd klik hier
2024, 2630 Km
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 18.095,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 18.695,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 18.695,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 18.845,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 18.895,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 19.045,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 19.045,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH BOBBER PURPLE STEALTH EDITION
TRIUMPH BOBBER PURPLE STEALTH EDITION
€ 19.495,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER
€ 22.950,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion