Nieuwsbrief:

SUZUKI  VS 1400 INTRUDER - 1993

Garantie: Ja
27665 Mls
TWO TONE RED
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
suzuki - vs-1400-intruder
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki Vs 1400 

Bouwjaar 1993

tellerstand  27665 miles

Nette goed onderhouden motor  (laatste jaren bij ons in onderhoud geweest)

Deze motor wordt afgeleverd met een beurt (geen extra kosten)
  • Deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten )

    Inruil en financiering mogeliijk.

    Altijd incl. 7 dagen gratis allrisk verzekering.

    3 maanden garantie 

    Otomoto is dé motorzaak en autogarage in Ten Boer, nabij Groningen. Bij ons kunt u terecht voor motorverkoop, auto- en motoronderhoud, reparaties en winterstalling. Daarnaast beschikken we over een moderne wasstraat en wasbox voor een complete verzorging van uw voertuig. Wij helpen klanten uit Ten Boer, Groningen en omstreken met alles voor hun motor of auto – snel, vakkundig en persoonlijk

    www.otomoto.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Otomoto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion