Nieuwsbrief:

SUZUKI  VL 1500 INTRUDER - 1999

42502 Km
Geel-wit
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
suzuki - vl-1500-intruder
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Heerlijke pre zero Bike in een heerlijke verfrissende blije kleur!

Keurig onderhouden en wordt geleverd met service beurt en uiteraard onze 3 maanden discussieloze garantie.
  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.
  • Rijklaar, wat houdt dat in?

    Bij de aflevering van uw motor kunt u rekenen op een grondige controle en service in onze eigen werkplaats. Onze technicus inspecteert alles wat van belang is, inclusief de staat van de motor en het benodigde onderhoud. Pas als onze technici tevreden zijn mag de verkoopafdeling de motor afleveren.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion