Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 C - 1997

Garantie: Nee
76444 Km
Zwart
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
bmw - r-1200-c
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW R1200C 

Do you like your Martini ''shaken not stirred" ?

Dan is dit je motor! Nette en originele BMW R1200 C uit tomorrow never dies.
Maar dan in de mooie zwarte kleur.

Deze motor is de afgelopen 12 jaar van een eigenaar geweest en heeft net een volledige servicebeurt gehad,
waarbij de koppeling compleet is vervangen inclusief uitgaande krukaskeerring.
Dus staat de BMW weer helemaal klaar voor nieuwe avonturen.

De afgelezen tellerstand op deze BMW klopt helaas niet, in 2007 is er door een bij ons onbekende reden een wijziging ontstaan.
De juist berekende tellerstand is 76.444 en logisch te verifieren door middel van het bijgeleverde NAP Rapport.

Kom langs voor een proefrit, de koffie staat klaar! Of bel 072-5119292 voor info of afspraak.
 

  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.
  • Rijklaar, wat houdt dat in?

    Bij de aflevering van uw motor kunt u rekenen op een grondige controle en service in onze eigen werkplaats. Onze technicus inspecteert alles wat van belang is, inclusief de staat van de motor en het benodigde onderhoud. Pas als onze technici tevreden zijn mag de verkoopafdeling de motor afleveren.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion