Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CUSTOM FLHRSI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CUSTOM FLHRSI
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2004, 53783 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CUSTOM FLHRS
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CUSTOM FLHRS
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2004, 49874 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CUSTOM FLHRS
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CUSTOM FLHRS
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2004, 7779 Km
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CUSTOM FLHRSI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CUSTOM FLHRSI
€ 20.000,- p/mnd klik hier
2004, 28713 Mls
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CUSTOM FLHRSI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CUSTOM FLHRSI
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2005, 77805 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CUSTOM FLHRSI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CUSTOM FLHRSI
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2005, 23959 Mls
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CUSTOM FLHRS
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CUSTOM FLHRS
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2005, 56992 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CUSTOM FLHRSI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CUSTOM FLHRSI
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2005, 40231 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CUSTOM FLHRS
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CUSTOM FLHRS
€ 12.999,- p/mnd klik hier
2005, 43599 Km
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion