Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 8.945,- p/mnd klik hier
1997, 61600 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 8.950,- p/mnd klik hier
1999, 42908 Mls
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 9.950,- p/mnd klik hier
1999, 34376 Mls
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 9.650,- p/mnd klik hier
2000, 87514 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2000, 27598 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2000, 27633 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2000, 56198 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 9.500,- € 11.500,- p/mnd klik hier
2000, 32148 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2001, 60055 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2001, 41260 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2001, 65512 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2001, 36668 Km
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2001, 41420 Km
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 9.640,- p/mnd klik hier
2002, 70205 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2003, 96628 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2003, 72550 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2004, 97295 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 9.350,- p/mnd klik hier
2005, 63909 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 9.945,- p/mnd klik hier
2005, 111797 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2005, 74568 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HARLEY-DAVIDSON
© 2000 - 2025 Motoroccasion