Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 ABS - 2016

Garantie: Ja
38491 Km
Zilver
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

🏍️ Te Koop: Suzuki DL 650 (2016) – 38.491 km – De Perfecte Reisgenoot! 🏍️

Wil je een motor die klaar is voor zowel avontuurlijke tochten als dagelijks gebruik? De Suzuki DL 650 uit 2016 is de ideale keuze!

🔹 Bouwjaar: 2016
🔹 Kilometerstand: 38.491 km – veel meer avonturen in het verschiet!
🔹 Motorinhoud: 650cc – krachtig genoeg voor lange ritten, maar wendbaar in het stadsverkeer
🔹 Staat: Zeer goed onderhouden, klaar voor de volgende eigenaar!

De motor staat in de vestiging Deventer


Waarom de DL 650?

Robuust en betrouwbaar: De DL 650 is al jarenlang een favoriet voor reizigers die op zoek zijn naar een veelzijdige motor.
Combinatie van comfort en performance: Of je nu de snelwegen afrijdt of gravelpaden verkent, deze motor doet het allemaal.
Aangenaam voor lange ritten: Door het comfort en de ergonomische zithouding voel je je altijd fris, zelfs na uren rijden.
Krachtige, maar zuinige motor: De 650cc twin zorgt voor voldoende vermogen, maar is ook zuinig in brandstofverbruik.


Extra’s:

ABS-systeem voor extra veiligheid
Grote tankinhoud voor lange ritten zonder vaak tanken
Verstelbare vering voor het aanpassen aan jouw rijstijl en rijomstandigheden






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1952 - De lancering van het K-model, een kleiner en sportiever model om te beantwoorden aan de snelle motoren uit England. De K had als eerste Harley-Davidson motor en versnellingsbak in n geheel en is de voorloper van de Sportster en eerste Harley met bewegende achterbrug met vering. In 1952 werden het Model K Sport en Sport Solo motorfietsen gentroduceerd. De modellen K, KK, KH en KHK van 1952-1956 hadden een flathead blok, terwijl de latere modellen XL Sportster gebruik maakten van overhead kleppen motor. De eerste Sportster in 1957 had veel van dezelfde kenmerken als die van de KH inclusief het frame, spatborden, grote gastank en voorwielophanging.
© 2000 - 2025 Motoroccasion