Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 ABS - 2011

Bouwjaar:
2011
Kleur:
ZWART
Vermogen:
49 kW
Teller:
40.762 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Keurige motor met een rechte zit. Deze Dl650 kan op verschillende manieren worden ingezet. Door zijn betrouwbare en krachtige blok is het ideaal voor woon-werk verkeer. Ook is deze motor uitermate geschikt voor lange afstanden dankzij zijn comfort en grote tank.

Mochten er nog verdere vragen zijn stuur dan een berichtje op Marktplaats of een email naar info@bluebikesdelft.nl.




- ABS
- Handkappen
- Goede windbeschreming
- Fijne zit comfort
- Banden in goede staat
- Ketting in goede staat
- Geschikt voor een A rijbewijs




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Blue Bikes Delft
Willem Hooftstraat 31
Delft
Plan de route
015-2147191
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiƫntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion