Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 750 ABS - 2020

7246 Km
Blauw
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
suzuki - gsx-s-750-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer complete en nette Suzuki GSX-S 750 incl:

  • Garantie
  • Kleine onderhoudsbeurt
  • Laag windscherm zwart
  • Led knipperlichten
  • Handvat verwarming
  • Verkorte kentekenplaathouder
  • Duo seat cover (origineel)
  • Mivv uitlaatdemper
  • Arrow voorbocht
  • Bobbins
  • Originele uitlaat
  • Originele duo seat

Zeer gave en zeer complete GSX-S 750 die klaar staat voor uw woon/werk/vakantie verkeer!

Bereden en onderhouden door een liefhebber!

Speciale Motogp edition!

De korte wielbasis, de scherpe stuurgeometrie en de hoogwaardige rijwielcomponenten maken daarbij de scherpste bochten tot een gemakkelijke prooi voor deze naked bike, die menig motorhart sneller laat kloppen met zijn agressieve streetfighter-design en zijn hypermoderne LCD-dashboard. Bijzonder is ook dat deze supersportieve naked is voorzien van diverse geavanceerde assistentiesystemen, zoals tractiecontrole, ABS, Easy Start System en Low RPM Assist. De GSX-S750 ABS biedt daardoor optimale controle en maximaal rijplezier!

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Suzuki
Model GSX-S 750
Kleur Blauw
Segment Naked
Cilinderinhoud 749 cc
Kilometerstand 7.246 km
Bouwjaar 2020
Garantie 6 maanden
Marge/BTW Marge

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1970 - Triumph en BSA houden een daadkrachtige campagne in 1970 voor de lancering van een nieuwe produktielijn; zestien motoren in totaal. Ten nadele van de brede aanpak is de vertraging die optreed aangaande de levering. Om aan de consumentvraag te blijven voldoen worden er T100's en Bonnies in een hoog tempo in elkaar gezet waardoor de kwaliteit enorm schommelde. Ook kwam de aanlevering van de assemblagedelen in de problemen tot op het punt dat er zelfs drie maanden werd gestopt om zich te richten op de fabricage van motoronderdelen. Doordat het systeem bij Triumph wel vrolijk orders bleef aanvragen liep het verlies op tot tweeentwinig miljoen pond.
© 2000 - 2025 Motoroccasion