Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  SEIEMMEZZO SCR - 2024

Nieuw
Mat groen of Mat zwart
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
moto-morini - seiemmezzo-scr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Gekenmerkt door hun exclusieve en klassieke design, onderscheiden de SEIEMMEZZO’s zich met hun persoonlijkheid van de eenheidsworst in dit segment. Dankzij hun eenvoudige en harmonieuze looks zullen ze ook de dwarsliggers weten te overtuigen. De hoekige lijnen zorgen voor een strak en tijdloos design, zonder in te boeten op een precieze, echte en dynamische rijstijl.
De SCR heeft een avontuurlijker karakter en is een modieuze straatmotor, ontworpen voor liefhebbers van vintage lijnen. Hij valt op door zijn hoge spatbord, het koplampkuipje, zijn lederkleurige zadel en zijn goudkleurige vork. De tank, waar eveneens 16 liter in past, zorgt mee voor een uitgesproken en authentieke scrambler- look, en garandeert een ruime autonomie.

Ook leverbaar in 35Kw voor het A2 rijbewijs!

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Moto Morini
Model Seiemmezzo SCR
Kleur Mat groen en Mat zwart
Segment Scrambler
Cilinderinhoud 649 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 7.999,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 8.299,-

Incl. gratis bezorging door heel Zeeland.

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion