|
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
Boring x slag | 67|42.5 |
Cilinder inhoud | 599 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie (2 injectoren per cilinder) |
Ontsteking | |
Vermogen | 125|92|13500 |
Max. koppel | 67.7|1500 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16.5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 120 mm |
Vering achter | Swingarm, oliegevulde schokdemper, schroefveer, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 130 mm |
Remmen voor | Dubbele 310 mm schijven |
Remmen achter | 220 mm schijf |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1400 |
Lengte | 2040 |
Breedte | 715 |
Hoogte | 1125 |
Zithoogte | 825 |
Drooggewicht | 161 |
Leverbare kleuren | Blauw/Zwart, Rood/Wit, Blauw/Wit, Mat Zwart |
Beschrijving | De GSX-R600 kent dominantie op het circuit en op straat. Vorig jaar is de compleet nieuw ontwikkelde GSX-R600 geintroduceerd: lichter, scherper, ultieme afwerking en een perfecte styling.
De opdracht van Suzuki voor de nieuwe GSX-R600 was dan ook; produceer een race replica welke de ultieme pk/gewichtsverhouding combineert met een brede vermogenskromme en de beste gasreactie. |