|
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
Boring x slag | 74.5|57.3 |
Cilinder inhoud | 999 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie (2 injectoren per cilinder) |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 185|136.1|12000 |
Max. koppel | 117|10000 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 |
Topsnelheid | > 285 |
ABS | nee |
Frame | aluminium brugframe |
Vering voor | Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 125 mm |
Vering achter | Swingarm, oliegevulde schokdemper, schroefveer, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 130 mm |
Remmen voor | Dubbele 310 mm schijven |
Remmen achter | 220 mm schijf |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 190/50 ZR 17 |
Wielbasis | 1405 |
Lengte | 2045 |
Breedte | 710 |
Hoogte | 1130 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | 205(rijklaar gewicht) |
Leverbare kleuren | Blauw/Wit, Mat Zwart, Zwart/Goud |
Beschrijving | De nieuwe realiteit in de supersportklasse: de 2009 GSX-R1000! Voor het eerst sinds de komst van de GSX-R1000 in 2001 voorzien van een geheel nieuw ontwikkeld motorblok met nog meer en efficiënter vermogen!
Een lichter en compacter rijwielgedeelte en een nieuw messcherp design, was wat de Suzuki ingenieurs voor ogen hadden bij de ontwikkeling van de 2009
GSX-R1000. |