Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HIMALAYAN 410 - 2022

Garantie: Ja
17750 Km
.
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
royal-enfield - himalayan-410
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen
Koppel: 32 Nm
Afmetingen (LxB): 219 x 84 cm
Tankinhoud: 15 liter
Topsnelheid: 127 km/u
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

In zeer nette staat verkerende Royal Enfield Himalayan 410! 
Deze dealer onderhouden Himalayan is van uit de eerste generatie en voorzien van de kenmerkende two tone blauwe/ witte brandstoftank. Naast de complete originele uitrusting is deze Royal o.a. ook voorzien van valbeugels, koffer rek en tourzadel.

Wij leveren deze pure all road inclusief afleverbeurt, boekje, sleutels en garantie.
Met de slechts 17.750 km op de teller staat hij klaar voor de volgende liefhebber!


Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, navigatiesysteem, telefoonintegratie, two-tone (metaal) kleur




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1947 - Johnny Spiegelhof wint de Daytona 200 aan boord van een Sport Scout. De Eerste Daytona 200 wordt gehouden op nieuw strand/stratencircuit en gewonnen door de Indian renner Floyd Emde op een 648 Scout. Na de oorlog worstelt Indian met de herintreding op de publieke markt. De verkoop van de Chief daalde gedurende een jaar en wordt opnieuw geïntroduceerd in 1951 als een machtig 80-cubic-inch model maar de verkoop blijft dalen en Indian wordt gedwongen om de productie in 1953 te stoppen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion