Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HNTR 350 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
.
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Koppel: 27 Nm
Tankinhoud: 13 liter
Topsnelheid: 114 km/u
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,6 l/100km (1 op 38,5)
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

De Hunter 350 neemt een unieke plaats in binnen de Royal Enfield line-up. De Hunter is gebaseerd op het bekroonde 350cc-platform uit de J-serie, dat gecombineerd is met een fantastisch Harris Performance-frame. Zo biedt hij flexibiliteit in de stad en puur plezier op open wegen, goed voor een grote glimlach.

De HNTR heeft een kortere wielbasis, een lager gewicht en een strakkere geometrie. Het stevige frame is uitgerust met een set uiterst manoeuvreerbare 17" wielen, een eigentijdse retro-metro stijl en een 350cc motorblok die extra vermogen levert voor elk ritje.

Royal Enfield HNTR 350 Rebel € 5699.-

Dit betreft een BTW motorfiets, ondernemers hebben de mogelijkheid om de BTW te verrekenen.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, middenstandaard, two-tone (metaal) kleur




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Big end" betekent: Een drijfstang heeft aan de bovenzijde een klein gat (small end) waarin het lager voor de pistonpen zit. Aan deze zijde is de zuiger bevestigd. Aan de onderzijde heeft de drijf­stang een groot gat, waarin het lager voor de krukpen js aan­gebracht. Dit punt is het hart van de motor. ‘Het big end ligt eruit’ betekent dat het lager in het big end is uitgelopen. Bij ge­brek aan smeerolie kan het big end-lager vastslaan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion