|
Motor | Type Drie cilinders, 4-takt, 12 kleppen |
Boring x slag | 81|60.2 |
Cilinder inhoud | 931 |
Comp. verhouding | 13.4 : 1 |
Kleppen | 12 kleppen |
Brandstof toevoer | MVICS 2.1 (Motor & Vehicle Integrated Control System) met drie injectoren |
Ontsteking | Geïntegreerd ontstekings-injectiesysteem |
Vermogen | 124|91|10000 |
Max. koppel | 102|7000 |
Koppeling | Natte hydraulische koppeling met meerdere schijven |
Versnellingsbak | Cassettestijl; zes snelheden, constant mesh |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | 240 |
ABS | ja |
Frame | framestructuur met dubbele balken, samengesteld uit stalen buizen met hoge treksterkte en gesmede componenten. Geschroefde dubbele wieg Achterframe: Trellis-structuur, samengesteld uit stalen buizen met hoge treksterkte en gesmede componenten. |
Vering voor | Type Sachs “UPSIDE DOWN” telescopische hydraulische vork met rebound – compressiedemping en veervoorspanning extern en afzonderlijk instelbaar. |
Vering achter | Progressieve link, Sachs monoshock met instelbare hydrauliek voor rebound, compressie en veervoorspanning. |
Remmen voor | Dubbele zwevende schijf met Ø 320 mm (Ø 12,6 in.) diameter, met stalen remschijf en flens |
Remmen achter | Enkele stalen schijf met Ø 265 mm (Ø 10,43 in.) dia |
Voorband | 90/90 - 21 54VTL |
Achterband | 150/70 - R18 70WTL |
Wielbasis | 1610 |
Lengte | 2360 |
Breedte | 980 |
Hoogte | |
Zithoogte | 850/870 |
Drooggewicht | 224 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Enduro Veloce is ontworpen door ontwerpers van het hypermoderne stijlcentrum MV Agusta. Harmonieuze lijnen ontmoeten compromisloze oplossingen, het resultaat van zeer succesvol ontwerponderzoek en technische beoordelingen. |