Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  BRUTALE 800 DRAGSTER RR - 2021

Garantie: Ja
7958 Km
WHITE/GREEN
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
mv-agusta - brutale-800-dragster-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Dragster 800 RR EAS ABS van 2021 met slechts 7958km. Wij leverde deze motor nieuw af aan eerste eigenaar.

BTW-motorfiets. Met complete onderhoud historie, verkeert in absolute NIEUWstaat.

Manikaal onderhouden, geheel historie bij ons gekend.

Voorzien van:
- MV Agusta race uitlaat, 3 way black ceramic silencer (tegen meerprijs)
- SCS, Smart Clutch System
- EAS, Electronic Assistance Shifting, Quick shifter up en down
- RR uitvoering dus vol instelbare vering
- Zwarte onderpoten vering
- Zwart motorblok met 140pk
- Vier standen rijmodi
- Acht standen instelbare Traction Control
- Geavanceerde kleur samenstelling met Wit parelmoer, en groengele accenten
- MV Agusta 
- Dubbele sleutels, aflevermap, boordgereedschap set

Gespreide betaling mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion