|
Motor | Testastretta, L-Twin cilinder, 4 kleppen, Mono Spark, Desmodromic, Vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 94|67,5 |
Cilinder inhoud | 937 |
Comp. verhouding | 12,6:1 |
Kleppen | 8 kleppen |
Brandstof toevoer | Bosch electronisch injectie systeem, cilindrische kleppen, Ride-by-Wire 53mm |
Ontsteking | |
Vermogen | 113|83|9,000 |
Max. koppel | 96|7,750 |
Koppeling | Natte meervoudige platenkoppeling, mechanisch, self servo, slipper over-run |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 37/15 |
Overbrenging | Ketting, Z15/Z43 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Trellis frame, hoogwaardig staal |
Vering voor | KYB 48MM verstelbare USD vork |
Vering achter | Volledig verstelbare Sachs monoshock, Remote veervoorspanning, Aluminium dubbelzijdige swingarm |
Remmen voor | 2 x 320mm Semi zwevende schijven, Radiaal gemoteerde Brembo Monobloc remklauwen, 4-zuiger, 2-pad, ABS |
Remmen achter | 265 mm schijf, 2-zuiger zwevende remklauw, ABS |
Voorband | Pirelli Scorpion Trail II 120/70 R19 |
Achterband | Pirelli Scorpion Trail II 170/60 R17 |
Wielbasis | 1,594 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 840 |
Drooggewicht | 207 |
Leverbare kleuren | Ducati Red met zwarte velgen en labels,Street Greykleurstelling met zwart frame en GP Red velgen |
Beschrijving | Dankzij de zorgvuldige ergonomische studie, de gewichtsvermindering, het technologiepakket chassis-motor-elektronica is de Multistrada V2 uiterst veelzijdig: perfect voor toertochten, ook met een passagier en zijtassen, is hij ook ideaal voor dagelijks gebruik in de stad. Het 19" voorwiel zorgt voor een soepele, comfortabele rit, altijd met het juiste niveau van reactievermogen en precisie. Gecombineerd met het Ducati Skyhook Suspension EVO semi-actief veersysteem(standaard op de S versie) kan het de ruwheid en oneffenheden van de ondergrond absorberen en altijd de ideale set-up van het voertuig garanderen, wat de veiligheid en het comfort verbetert. |