Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  BRUTALE 1078 RR - 2009

Garantie: Ja
23993 Km
ROOD / GRIJS
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Brutale 1078 RR uit 2009 met slechts 23.993km. Motorfiets van tweede eigenaar/liefhebber. Wij hebben deze motor ook altijd voor onderhoud gehad. Onderhoud historie aantoonbaar vanzelfsprekend

PRACHTIG exemplaar zowel optisch als technisch zoals je niet vaak meer ziet.

Voorzien van vele accessoires:
- MV Agusta accessoires Zadel rijder en Duo passagier
- MV Agusta accessoires CNC gefreesde opklapbare rem,- en koppelingshendel met 1078
- MV Agusta accessoires Arrow titanium raceuitlaat met aangepaste ECU
- MV Agusta accessoires Carbon achterwiel hugger
- MV Agusta accessoires Carbon blok cover
- MV Agusta accessoires korte kenteken plaat houder
- Moto Corse koppeling cilinder
- Bar-end sportieve spiegels
- Rizoma LED knipperlichten rondom
- Dubbele sleutels en aflevermap.
- Staat op bijna nieuwe Dunlop Sport Smart 2 banden
- Grote beurt (24d km) is reeds uitgevoerd bij binnenkomst, incl nieuwe accu vorig jaar.

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Big Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber o f Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het ma­ken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introduc­tie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitge­voerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich ove­rigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verande­ren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de En­gelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motor­fiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
© 2000 - 2025 Motoroccasion