Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 85 TT TRAVEL - 2025

€ 15.449,- € 16.449,-
Garantie: Nee
Nieuw
Bruin
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Moto Guzzi V85 TT Travel E5+
Moto Guzzi Days aanbiedingen! Ontvang nu t/m 31 mei 2025 maar liefst 1000 euro korting bij aanschaf van deze motorfiets! Dus nu van 16.549,- voor 15.549,-.


De meest complete uitvoering van Moto Guzzi V85 familie. 

De Moto Guzzi V85 TT Travel zorgt ervoor dat elke rit een avontuur wordt. De standaard complete uitrusting maakt dat heel duidelijk, van het beschermende Touring windscherm, het verwarmde zadel en handvatten tot de stevige zijkoffers met hun royale inhoud. Een uitgebreid elektronisch en multimediapakket verhoogt niet alleen de veiligheid en het rijplezier, maar benadrukt ook de kwaliteiten van de motor voor reizen op middellange en lange afstand. Het maakt niet uit hoe ver weg de bestemming is, het gaat om het plezier om er te komen.

De Moto Guzzi V85 TT Travel is ontworpen om er een geweldige reis mee te maken. Het heeft namelijk een 23-liter brandstoftank en voorzieningen zoals zijwindgeleiders en een extra hoog, verticaal verstelbaar windscherm, dat maximale bescherming biedt op snelwegen en bij koud weer.

De Moto Guzzi V85 TT Travel is altijd klaar voor vertrek, compleet met bagage en een passagier, ongeacht de periode van het jaar. Dat komt omdat hij wordt geleverd met het meest uitgebreide standaard uitrustingspakket van het hele V85-gamma, inclusief instelbare voorbelasting van de achterschokdemper, verwarmd zadel en handvatten, een hoger dan normaal Touring windscherm voor meer bescherming en Urban zijkoffers (de rechter koffer heeft een inhoud van 37 liter en kan een integraalhelm bevatten, terwijl de andere een inhoud heeft van 27,5 liter).

De Moto Guzzi V85 TT Travel wordt geleverd met een 6-assige IMU, ABS (ook in bochten) en Cruise Control. Ook inbegrepen is Moto Guzzi MIA, het multimediasysteem dat je smartphone verbindt met de motorfiets en de functies van het bedieningspaneel uitbreidt. Het activeert ook de Custom rijmodus, die een vijfde optie toevoegt aan de bestaande Road, Sport, Rain en Off-road instellingen. Deze wordt alleen standaard geleverd op de V85 TT Travel en stelt de rijder in staat om het vermogen, de tractiecontrole en het ABS volledig zelf in te stellen.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2025 Motoroccasion