Nieuwsbrief:

KYMCO  CV3 550I ABS - 2023

Garantie: Ja
2156 Km
Mat groen
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Ben je op zoek naar een bijna nieuwe Kymco CV3? Dan is dit de motorscooter waarop je zo bij ons de deur uit kunt rijden! Deze ontzettend mooie Kymco CV3 heeft twee cilinders. Deze zorgen voor een mooi geluid en en unieke rijbeleving. De fabrieksgarantie is geldig tot en met 05-04-2025. De motorscooter is van de eerste eigenaar, is gekocht én onderhouden bij MotoVeda. 

De Kymco is voorzien van de volgende opties, een Givi Topkoffer in de kleur van de motor, een orignele Kymco telefoonhouder en een Optiline USB aansluiting. Door deze accessoires ben je van alle gemakken voorzien. 

  • Fabrieksgarantie tot en met 05-04-2025 
  • Diverse accessoires
  • Afkomstig van eerste eigenaar
  • Nieuw bij ons gekocht én onderhouden
MotoVeda is Kymco dealer, je kunt bij ons ook terecht voor een nieuwe CV3, motorscooter, accessoires of onderhoud. Op zoek naar een passende outfit? MotoVeda is dealer van verschillende kleding merken waaronder Rev'it, Macna, Alpine Star, Shoei, Scorpion, HJC etc.
Je bent van harte welkom bij MotoVeda in Ede (centraal in Midden Nederland) 
  • Moto Veda
    Galvanistraat 55
    6716 AE Ede
    Telefoon: 0318-625625
    Mail: info@motoveda.nl
    Website: www.motoveda.nl






Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
MotoVeda
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2024 Motoroccasion