Ben je op zoek naar een bijna nieuwe Kymco CV3? Dan is dit de motorscooter waarop je zo bij ons de deur uit kunt rijden! Deze ontzettend mooie Kymco CV3 heeft twee cilinders. Deze zorgen voor een mooi geluid en en unieke rijbeleving. De fabrieksgarantie is geldig tot en met 05-04-2025. De motorscooter is van de eerste eigenaar, is gekocht én onderhouden bij MotoVeda.
De Kymco is voorzien van de volgende opties, een Givi Topkoffer in de kleur van de motor, een orignele Kymco telefoonhouder en een Optiline USB aansluiting. Door deze accessoires ben je van alle gemakken voorzien.
Fabrieksgarantie tot en met 05-04-2025
Diverse accessoires
Afkomstig van eerste eigenaar
Nieuw bij ons gekocht én onderhouden
MotoVeda is Kymco dealer, je kunt bij ons ook terecht voor een nieuwe CV3, motorscooter, accessoires of onderhoud. Op zoek naar een passende outfit? MotoVeda is dealer van verschillende kleding merken waaronder Rev'it, Macna, Alpine Star, Shoei, Scorpion, HJC etc.
Je bent van harte welkom bij MotoVeda in Ede (centraal in Midden Nederland)
Moto Veda
Galvanistraat 55
6716 AE Ede
Telefoon: 0318-625625
Mail: info@motoveda.nl
Website: www.motoveda.nl
Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Motor
2 cilinders, 8 kleppen, DOHC, vloeistof gekoeld
Boring x slag
|
Cilinder inhoud
550
Comp. verhouding
Kleppen
Brandstof toevoer
Elektrische injectie
Ontsteking
Vermogen
53|37|7500
Max. koppel
52|5750
Koppeling
Versnellingsbak
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
15
Topsnelheid
161
ABS
ja
Frame
Vering voor
Vering achter
Remmen voor
schijfrem 250 mm
Remmen achter
Schijfrem 260 mm
Voorband
13 x 110/70 TWEE MAAL
Achterband
15 x 160/60
Wielbasis
1580
Lengte
2140
Breedte
800
Hoogte
1485
Zithoogte
785
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Flat Silver, Flat Black en Flat Peridot (groen).
Beschrijving
Kymco heeft met de nieuwe CV3 voor het eerst een driewieler motorscooter ontwikkeld, beschikbaar voor rijbewijs B*. De motor van de CV3 is die van de AK550i en er is veel aan gedaan om de CV3 toch veel meer te laten zijn dan een AK550 met twee voorwielen. Die voorwielen zijn beide voorzien van een upside-down voorvork, waarbij het veersysteem tot 40 graden kan kantelen.
De prestaties van de liggende 550cc tweecilinder met CVT zijn wel bijna gelijk aan de AK, met 51 PK (37.5 kW) aan topvermogen en 52 Nm als maximaal koppel. Het ‘Power Transmission Module (PTM)’ zorgt voor een juiste verdeling van het gewicht. De CV3 heeft 13 inch voorwielen en het 160/60 R15 achterwiel van de AK550 en de wielen zitten aan de buitenkant van de voorvork.
De CV3 legt de lat hoog waarbij een ultieme mix is gemaakt tussen een adventure en touring ontwerp met daarbij de grootst mogelijke aandacht voor ieder detail. Van het gestroomlijnde ontwerp met volledige LED-verlichting tot aan het digitale 6 inch TFT dashboard met Noodoe navigatie systeem en het fraai afgewerkte zadel.
Daarnaast zijn er enkele handige features die standaard aanwezig zijn op de CV3, zoals het Electronic Anti-Leaning system zodat de motor automatisch stevig en rechtop blijft staan tijdens het parkeren, cruise control om het rijden nog comfortabeler te maken, automatische instelbare handvatverwarming, verstelbare rugsteun voor de bestuurder, naast handremmen ook een voetrem en nog veel meer.
Leverbare kleuren zijn Flat Silver, Flat Black en Flat Peridot (groen).
De verwachte leverdatum van de CV3 is eind Q1 2023.
MotoVeda is PREMIUM dealer van Kawasaki, Vespa, Piaggio, Gilera, Aprilia en Moto Guzzi. In onze showroom (1250 m2) in Ede vind je ruim 100 nieuwe en gebruikte, motoren (motor)scooters en MP3's Ook zijn Yamaha, Honda, Kymco, Sym en Peugeot in onze showroom te vinden. Voor het huren van een MP3 of winterstalling kun je ook bij ons terecht. Voor het onderhoud van een (motor) scooter of MP3 ben je van harte welkom! Op zoek naar een passende motor-outfit of helm in onze Revit- en Macna shop helpen wij je graag. MotoVeda is sponsor van de Piaggio MP3 club en DBS club.
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk.
Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging.
George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten.
De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.