Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
- Middenbok
- Puig Windscherm
- Handkappen
- Boekjes aanwezig
- Historie bekend
- Mooi originele Motor
motoRRuben is het adres voor onderhoud en reparatie in de Stedendriehoek. Daarnaast heb ik altijd een aantal mooie motoren te koop.
Persoonlijke service en advies staat bij mij op nummer één!
Voor meer informatie bel, stuur een bericht of kom langs.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Twincilinder, 4-takt, V 75° |
Boring x slag | 101|62.4 |
Cilinder inhoud | 999 |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | 2 Keihin gelijkwaardige druk carburatoren CVRD 43 |
Ontsteking | Denso Accu ontsteking |
Vermogen | |85|9000 |
Max. koppel | 97|7000 |
Koppeling | Hydraul. bediene meervoudige natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, klauwschakel |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Chrom Molybdeen buizen frame, met poedercoating |
Vering voor | WP USD Ø 48 mm, veerweg 200mm |
Vering achter | WP Monoshock, veerweg 210 mm |
Remmen voor | 2 x Brembo radiaal aangeschroefde vierzuiger klauw, Remschijf Ø 305 mm, zwevend |
Remmen achter | Brembo zwevende tweezuiger klauw, Remschijf Ø 240 mm |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1510 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 875 |
Drooggewicht | 191 |
Leverbare kleuren | oranje, zwart |
Beschrijving | |
Binnen mijn netwerk kreeg ik steeds meer de vraag voor goed motoronderhoud en persoonlijk advies. Daarom heb ik in 2019 besloten te starten met motoRRuben. Niet alleen door mijn grote ervaring als monteur, maar vooral door mijn jarenlange ervaring als motorrijder, kan ik u perfect afgestemd onderhoud en reparatie aanbieden. Hierbij staat veiligheid voorop. Persoonlijke motorservice gericht op de Stedendriehoek, Apeldoorn, Deventer, Zutphen. Ook bij de verkoop van motoren wordt er veel aandacht besteed aan uw optimale rijdplezier.
| Apeldoorn, Gelderland |
| 06 24231484 |
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK
(Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken