|
Motor | Vloeistofgekoelde, viertakt parallel-twin |
Boring x slag | 83,0|60,0 |
Cilinder inhoud | 649 |
Comp. verhouding | 10.8:1 |
Kleppen | DOHC, 8 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: 2 x φ38 mm, met hulpgaskleppen |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 61|45,0|7,500 |
Max. koppel | 63,0|6,600 |
Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Perimeter, hoogsterktestaal |
Vering voor | Telescopische voorvork, φ41 mm |
Vering achter | Schuingeplaatste monoschokdemper met stelknop voor veervoorspanning |
Remmen voor | Enkele 300 mm-schijf. Remklauw: dubbele zuigers |
Remmen achter | Enkele 250 mm-wave-schijf. Remklauw: enkele zuiger |
Voorband | 120/70R18M/C 59H |
Achterband | 160/60R17M/C 69H |
Wielbasis | 1,575 |
Lengte | 2,310 |
Breedte | 880 |
Hoogte | 1.100 |
Zithoogte | 705 |
Drooggewicht | 229 |
Leverbare kleuren | Pearl Lava Orange, Metallic Flat Spark Black |
Beschrijving | Met de Vulcan S scoorde Kawasaki een regelrechte hit. Eindelijk een écht nieuw Cruiser concept met een krachtig staand 650cc tweecilinder blok, een volkomen eigen gezicht en de beste handling in zijn klasse.
En alsof dat nog niet onderscheidend genoeg was introduceerde Kawasaki ook nog eens een unieke lijn Ergo-fit accessoires voor de Vulcan S, waardoor werkelijk iedereen een perfecte rijpositie op deze Urban Hero kan vinden.
|