Nieuwsbrief:

KTM  790 ADVENTURE R - 2019

Garantie: Ja
23033 Km
White
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Ktm 790 Adventure 
Motor in nette staat
Bouwjaar 2019
Km Stand 23033
Motor voorzien van een Akrapovic Demper , Alarm Systeem
Rijmodi
Boordcomputer
Led verlichting
Bleutooth

Ktm map aanwezig met reserve sleutels,Boekjes,Factuur van onderhoud, Reserve kastje Alarm

Prijs €9449,-
Prijs inclusief afleverbeurt + 6 Maanden garantie € 9695,-
Inclusief Tenaamstelling + 5 Dagen gratis all-Risk dekking

Inruil / Financiering mogelijk

Huijgen Motoren 
De Kronkels 31C
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)

Openingstijden:

Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za          08:00 - 16:00
In de avond op afspraak






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion