Nieuwsbrief:

KTM  790 ADVENTURE R - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
White
Vermogen:
70 kW
Teller:
23.033 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Ktm 790 Adventure 
Motor in nette staat
Bouwjaar 2019
Km Stand 23033
Motor voorzien van een Akrapovic Demper , Alarm Systeem
Rijmodi
Boordcomputer
Led verlichting
Bleutooth

Ktm map aanwezig met reserve sleutels,Boekjes,Factuur van onderhoud, Reserve kastje Alarm

Prijs €9449,-
Prijs inclusief afleverbeurt + 6 Maanden garantie € 9695,-
Inclusief Tenaamstelling + 5 Dagen gratis all-Risk dekking

Inruil / Financiering mogelijk

Huijgen Motoren 
De Kronkels 31C
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)

Openingstijden:

Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za          08:00 - 16:00
In de avond op afspraak






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
Spakenburg
Plan de route
033-2999800
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion