Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Nette complete motor.
- Bij aankoop van een motor 10% korting op nieuwe collectie kleding en helmen.
Tevens outlet met speciale prijzen! Oude collectie ongebruikte motorpakken, jassen en broeken, helmen, schoenen en handschoenen.
- Bisschop Motoren: het adres voor service en onderhoud, moderne werkplaats met Dynnstar-testbank.
Scherpe prijs voor alle merken banden, neem vrijblijvend contact met ons op. Tel.nr. 06-54220098
Opties en Accessoires: - Akrapovic-uitlaat
- Crashbar
- Givi topcase
- Tanktas
- Passagier comfortzadel
- Camera voor en achter
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 2-cillinder, 4-takt, parallel twin |
Boring x slag | 88|65.7 |
Cilinder inhoud | 799 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 95|70| |
Max. koppel | | |
Koppeling | PASC™ antihopping clutch, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting, X-Ring 5/8 x 1/4 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chroom-Molybdeen-stalen frame met gebruik van motor als spanningselement |
Vering voor | WP upside-down Ø 43 mm |
Vering achter | WP monoshock |
Remmen voor | 2x radiaal bevestigde 4-zuigers caliper, 320 mm remschijf |
Remmen achter | 2 zuigers zwevende caliper, 260 mm remschijf |
Voorband | Avon Trailrider 21 |
Achterband | Avon Trailrider 18 |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 850 |
Drooggewicht | 189 |
Leverbare kleuren | Oranje, Wit |
Beschrijving | Als je op zoek bent naar topprestaties leverende motorfiets die licht en compact is, een motor de gespecialiseerd is in avontuurlijk touren en in staat is offroad verder te gaan als het asfalt ophoudt, dan hoef je niet verder te zoeken dan de KTM 790 ADVENTURE. Deze sportieve toermotor, met KTM`s offroad DNA, is gebouwd voor eindeloos verkennen en heeft een ongekend potentieel voor offroad rijden. Of het nu in de woestijn is, op afgelegen bergpaden of transcontinentale reizen, geen andere tweecillinder enduro motor kan hem bijbenen. |
WELKOM bij Bisschop Motoren.
U kunt bij ons terecht voor: - Nieuwe en gebruikte motoren - SCM Gecertificeerd inbouwbedrijf - Dynostar Testbank - Goed uitgeruste werkplaats - Schade reparatie en afhandeling - S100 en Castrol Dealer Werkplaats en onderhoud In onze ruime werkplaats kunnen wij de service geven die bij uw motor hoort. Bisschop Motoren heeft veel te bieden zoals een ruim assortiment motorbanden zodat u kunt kiezen welke band het beste bij uw rijstijl en motor past. Maar ook alle andere onderdelen zijn vaak uit voorraad leverbaar.
| Punthorst, Overijssel |
| 06-54220098 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken