Nieuwsbrief:

KTM  300 EXC TPI SIX DAYS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ORANGE
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Voor 2025 behoudt de KTM 300 EXC SIX DAYS zijn titel als meest succesvolle enduro-machine ooit.

Het is een gewaagde bewering, maar heb je onze prijzenkast al gezien? Met een ijzersterke aandrijflijn, ongeëvenaarde topsnelheid en sublieme rijeigenschappen is hij weer klaar om alles aan te kunnen wat de endurowereld hem.

SIX DAYS bevat:
-ORANGE GLOSSY FRAME
-FRAME PROTECTION SET
-SIX DAYS SPECIFIC SEAT
-MAP-SELECT SWITCH
-6DAYS BRANDED PARTS
-ORANGE ANODIZED CNC MACHINED TRIPLE CLAMPS
-ORANGE FRONT AXLE PULLER
-SEMI-FLOATING FRONT BRAKE DISC
-SOLID REAR BRAKE DISC
-REAR BRAKE SAFETY WIRE
-SUPERSPROX STEALTH REAR SPROCKET
-SKID PLATE
-RADIATOR FAN
-METZELER 6 DAYS EXTREME TIRES




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion