Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ZX 7R NINJA - 1996

Garantie: Ja
25670 Mls
Bordeaux rood
kawasaki - zx-7r-ninja
kawasaki - zx-7r-ninja
kawasaki - zx-7r-ninja
kawasaki - zx-7r-ninja
kawasaki - zx-7r-ninja
kawasaki - zx-7r-ninja
kawasaki - zx-7r-ninja
kawasaki - zx-7r-ninja
kawasaki - zx-7r-ninja
kawasaki - zx-7r-ninja
kawasaki - zx-7r-ninja
kawasaki - zx-7r-ninja
kawasaki - zx-7r-ninja
kawasaki - zx-7r-ninja
kawasaki - zx-7r-ninja
kawasaki - zx-7r-ninja
kawasaki - zx-7r-ninja
kawasaki - zx-7r-ninja
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nette Kawasaki ZX7RS Ninja , robuuste  SuperBike uit de jaren negentig.
Recent nog groot onderhoud gehad met kleppen controle/stellen (aantoonbaar!!!).
Mooie sportdemper met DB killer en geringe Mijlen stand.

  • SERVICE DOOR PASSIE

Opties en Accessoires:
knipperlichten, andere, Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
VP Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2024 Motoroccasion