Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ZR 750 - 1999

Garantie: Nee
57254 Km
Rood
kawasaki - zr-750
kawasaki - zr-750
kawasaki - zr-750
kawasaki - zr-750
kawasaki - zr-750
kawasaki - zr-750
kawasaki - zr-750
kawasaki - zr-750
kawasaki - zr-750
kawasaki - zr-750
kawasaki - zr-750
kawasaki - zr-750
kawasaki - zr-750
kawasaki - zr-750
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Prima allround motor voor weinig geld, zeer goede zithouding en weinig onderhoud. Een pluspunt van deze motor: de actieradius. Met een beetje goede wil haal je op een tank 500 km. Voorzien van nieuwe banden en heeft een onderhoudsbeurt gehad om weer een jaar te rijden.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
handvaten, andere, Middenbok, Originele uitlaat, Voorvorkbeschermers, Voorzien van nieuwe banden en heeft een onderhoudsbeurt gehad om weer een jaar te rijden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion