Nieuwsbrief:

DUCATI  M 600 DARK - 1995

Bouwjaar:
1995
Kleur:
Zwart
Vermogen:
40 kW
Teller:
35.002 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
ducati - m-600-dark
ducati - m-600-dark
ducati - m-600-dark
ducati - m-600-dark
ducati - m-600-dark
ducati - m-600-dark
ducati - m-600-dark
ducati - m-600-dark
ducati - m-600-dark
ducati - m-600-dark
ducati - m-600-dark
ducati - m-600-dark
ducati - m-600-dark
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze 1995 Ducati Monster met 600 cc is de meest laagdrempelige Ducati ooit. Daarmee slaagde het italiaanse merk volledig in haar doelstelling: een instapmodel voor een nieuw publiek maken, waar men minder zoekt naar karakter, maar meer naar functioneel, laagdrempelig motorrijden. Voorzien van een nieuwe accu en natuurlijk een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
hendels, andere, knipperlichten, andere, Originele uitlaat, Stuurdempers, Windscherm, Voorzien van een nieuwe accu en natuurlijk een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Kommer Motors
De Standerd 27
Kootwijkerbroek
Plan de route
0342-480065
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion