Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 800 ABS - 2014

Garantie: Ja
7447 Km
Zwart
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

KAWASAKI Z 800 ABS – Krachtige prestaties en sportief design

De Kawasaki Z 800 ABS uit 2014 is een sportieve naked bike die kracht, wendbaarheid en stijl combineert. Met zijn 806cc viercilinder motor levert de Z 800 een opwindende rijervaring, ideaal voor zowel dagelijkse ritten als het ontdekken van bochtige wegen. Dankzij het ABS-systeem geniet je van extra veiligheid en controle, ongeacht de omstandigheden.

Met slechts 7.447 km op de teller is deze motor in uitstekende staat en klaar voor nieuwe avonturen. Het agressieve ontwerp, samen met de krachtige motor en uitstekende handling, maakt de Z 800 ABS perfect voor rijders die op zoek zijn naar een sportieve motor met betrouwbaarheid en kracht.

Waarom kiezen voor de Kawasaki Z 800 ABS?

  • 806cc viercilinder motor voor krachtige prestaties

  • ABS voor extra veiligheid en controle

  • Agressief en sportief design

  • Slechts 7.447 km gereden – uitstekend onderhouden

Prijs: € 7.389,-
Garantie: Ja

Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006

Wil je de motor komen bekijken?
Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.

Proefrit aanvragen?
Neem contact op en ervaar zelf de sportieve prestaties en wendbaarheid van de Kawasaki Z 800 ABS!

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion