Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 8.790,- p/mnd klik hier
2018, 22406 Km
Merkdealer
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2018, 18327 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 8.985,- p/mnd klik hier
2018, 11800 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2018, 22275 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPECIAL
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPECIAL
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2018, 20543 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 10.375,- € 10.990,- p/mnd klik hier
2018, 16162 Km
Merkdealer
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT
€ 10.795,- € 10.995,- p/mnd klik hier
2018, 22673 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2019, 8000 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 9.390,- p/mnd klik hier
2019, 11567 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT
€ 11.850,- p/mnd klik hier
2019, 8800 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100 PRO
DUCATI SCRAMBLER 1100 PRO
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2020, 11692 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100 PRO
DUCATI SCRAMBLER 1100 PRO
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2021, 16485 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100 PRO
DUCATI SCRAMBLER 1100 PRO
€ 11.695,- p/mnd klik hier
2021, 7350 Km
Merkdealer
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT PRO
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT PRO
€ 16.995,- p/mnd klik hier
2024, 1393 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT PRO
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT PRO
€ 20.490,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion