 |
Motor | vloeistofgekoelde viertakt v-twin |
Boring x slag | 102|104 |
Cilinder inhoud | 1700 |
Comp. verhouding | 9,5 : 1 |
Kleppen | SOHC, 8 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstof injectie ø 42 mm x 2 |
Ontsteking | digitaal |
Vermogen | 74|55|5000 |
Max. koppel | 135|2750 |
Koppeling | meervoudige natte platen koppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, sequentieel |
Verhouding | 3.077 (40/13) |
Overbrenging | Riem |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Dubbel wiegframe, staal |
Vering voor | 43 mm telescopische vork. Veeruitslag 140mm. |
Vering achter | Achterbrug met dubbele, luchtgeveerde schokdempers viervoudig. Veeruitslag 80 mm. |
Remmen voor | Dubbele 300 mm remschijven met dubbele zuiger-remklauwen |
Remmen achter | Enkele 300mm-schijf. Dubbele zuigers |
Voorband | 130/90B16M/C 67H |
Achterband | 170/70B16M/C 75H |
Wielbasis | 1665 |
Lengte | 2500 |
Breedte | 1025 |
Hoogte | 1465 |
Zithoogte | 720 |
Drooggewicht | 349 (rijklaar gewicht) |
Leverbare kleuren | Ebony |
Beschrijving | Wat de meeste mensen luxereizen noemen, is eigenlijk niet meer dan jezelf afsluiten van de omgeving.
Als de sensatie van het rijden voor jou net zo belangrijk is als het bereiken van je bestemming, is de VN1700 Classic de motor voor jou. Door de rijkwaliteiten, het grotere motorblok en nog meer comfort voor de passagier komt met de Classic Tourer het lange afstands-Walhalla binnen handbereik. |