Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 1100 SX SE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
EMERALD BLAZED GREEN/METALLIC DIABLO BLACK
kawasaki - ninja-1100-sx-se
kawasaki - ninja-1100-sx-se
kawasaki - ninja-1100-sx-se
kawasaki - ninja-1100-sx-se
kawasaki - ninja-1100-sx-se
kawasaki - ninja-1100-sx-se
kawasaki - ninja-1100-sx-se
kawasaki - ninja-1100-sx-se
kawasaki - ninja-1100-sx-se
kawasaki - ninja-1100-sx-se
kawasaki - ninja-1100-sx-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De nieuwe Ninja 1100SX SE heeft het vermogen om je verder te brengen, letterlijk! Deze Sport Tourer vorm de ultieme combinatie tussen een sportieve machine en een comfortabele reismotor. Met zijn grotere cilinderinhoud en talloze andere vernieuwingen is de Ninja 1100SX SE nog soepeler te rijden terwijl de moderne rijhulpsystemen en praktische features je maximaal vertrouwen en comfort bieden. De SE-uitvoering is standaard uitgerust met Brembo remmen, een Öhlins schokdemper en handvatverwarming.

De Kawasaki Ninja 1100SX SE 2025 is beschikbaar in de volgende kleuren:
  • Emerald Blazed Green
  • Metallic Matte Graphenesteel Gray





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Premium Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion