Nieuwsbrief:

KAWASAKI  MEGURO S1 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
EBONY
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Onze ode aan één van de oudste motormerken van Japan. De nieuwe Kawasaki Meguro S1 is een moderne klassieker met 100 jaar erfgoed op zijn naam. Met een karaktervolle, luchtgekoelde, ééncilinder en gestemde ‘’peashooter’’ uitlaat brengt de S1 je met één druk op de knop terug naar de jaren ’60. Iconische ontwerpdetails als de tank met chroom, speciale Meguro badges en traditionele instrumentarium verwijzen terug naar het verleden. Door z’n vriendelijk rijgedrag, ontspannen zithouding en laag rijklaargewicht kan iedereen (opnieuw) kennismaken met deze iconische merknaam.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Premium Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2005 - De H(igh) P(erformance) 2 (cilinder) serie kwam in 2005 op de markt met als eerste model de HP2, die ook wel HP2 Enduro wordt genoemd nadat er nog twee modellen op de markt kwamen. Met deze serie motorfietsen liet BMW voor het eerst de Form follows function filosofie helemaal los. In feite waren het drie (een enduromotor, een supermotard en een extreme sportmotor) modellen die behalve "plezier" geen enkele functie hadden. Ze vonden feitelijk in alle drie de categorieën concurrenten die meer geschikt waren. De Enduro paste in geen enkele enduroklasse, de supermotard kon niet in supermotardwedstrijden worden ingezet en de sportmotor was minder sterk en zwaarder dan een aantal andere sportieve twins. De HP2-serie bestond uit peperdure, maar wel exclusieve motorfietsen, die bestemd waren voor liefhebbers. De HP2 Sport was de eerste BMW productie-boxermotor met dubbele bovenliggende nokkenassen en de eerste productiemotor met een quickshift schakelsysteem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion