Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHALLENGER ELITE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
WHITE CRYSTAL WITH BLACK CANDY, RED CANDY, AND G
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat voor: 130/90 R16
Bandenmaat achter: 180/60 R16
Afmetingen (LxBxH): 250 x 106 x 124 cm

*De crystal white pearl metallic satin lak , zijn glasdeeltjes in verwerkt voor extra glans en diepte gecombineerd met de kleur black
candy en red candy. Daar overheen met de hand geschilderde Indian Motorcycle Headdress-logo
*350 Wereld wijd verkrijgbaar en voor deze heeft , hoe heeft het mogen zijn nr 010.
*Een die in het TOP segment valt zoals steil en Exclusiviteit uit de gehele productie lijn
*Nieuw voor 2025 ; Blind sport Warning , Tailgate warning , Bike hold control , elektrisch gekoppelde remmen , Smart lean Technology
met ABS en Traction control.
*Nieuwe generatie Power plus 112'' motor met standaard 126 pk.
*Mooi bijpassend stikwerk in de buddyseat verfraaid de gehele motor.
*Elektronisch verstelbare kuipruit
*Pathfinder koplamp met adaptieve verlichting voor een nog beter zicht.
*up-side down voorvork met rondom BREMBO brakes voor optimale prestatie
*Powerband AUDIO systeem met 4x 100 watt met 9 bands equaliser
*Comfortabel en veilig rijden door middel van keyless starten , op afstand afsluitbare koffers , cruise control en USB aansluiting

Opties en Accessoires:
3 rijmodus, 6-speed, 7" display met Ride Command inclusief navigatie en Apple CarPlay®-integratie, 7'' LED koplamp, 12V-laadaansluiting, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Boord computer, Brembo Brakes, Cruise control, Dodehoek detectie, indicator ingeschakelde versnelling., Keyless Entry, Led verlichting, Lichtmetalen velgen, Lichtmetalen velgen 16'', Lichtmetalen velgen 19'', Metallic lak, Navigatiesysteem, Op afstand afsluitbare harde zIJkoffers, Start/stop systeem, Tractie Controle Systeem (TCS), Windscherm, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion