Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHALLENGER ELITE - 2024

Garantie: Ja
2433 Km
.
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
indian - challenger-elite
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

De nieuwe Indian Challenger Elite trekt met zijn op custom bikes geïnspireerde styling veel bekijks en biedt met zijn toonaangevende prestaties en ongeëvenaarde vermogen ongekende rijsensatie.

Custom motorfietsen zijn niet bedoeld voor de massa, maar voor rijders die hun eigen weg willen gaan. Om dit karakter eer aan te doen worden er van elk model wereldwijd maar 325 exemplaren verkocht dit is nummer 81.

De Elite- modellen van Indian Motorcycle kenmerken zich onder andere door hun op custom bikes geïnspireerde design en hun Limited Edition kleurcombinaties, badges en motorafwerking.

De motorfietsen zijn af fabriek van voor tot achter royaal voorzien van hoogwaardige voorzieningen. Elk Elite-model is uitgerust met Select-floorboards, een getint windscherm (die je hoogte kunt stellen), premium verlichting en Powerband Audio. En perfecte basis om je ideale bike samen te stellen.

De motorfiets staat in een glascoating die de volgende jaren bescherming bied voor de lak.

Fiscaal voordeel met uw Indian Motorcycle.

Ondernemers opgelet!
Wist u dat het voordelig kan zijn om een Indian Motorcycle zakelijk te rijden? Dit geldt zowel voor zzp'ers als ondernemers met een eenmanszaak of BV.
• BTW en andere kosten zijn aftrekbaar
• Bij zakelijke financiering is de rente aftrekbaar
• Lage bijtelling en geen kilometeradministratie verplichting
• Fiscaal voordeel op alle nieuwe modellen en occasions
Vraag aan uw accountant of het fiscaal voordelig is als u voor het einde van dit jaar een Indian Motorcycle aanschaft.

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem (ABS), Audio installatie, Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth, Bandenspanningscontrolesysteem, Boordcomputer, Cruise control, Elektrisch windscherm, Handvatverwarming, Keyless start, Koplampreiniging, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen adaptief, Navigatiesysteem, Radio, Telefoonintegratie premium, Tractie Controle Systeem (TCS), Treeplanken, Windscherm, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion