Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 750 F - 1994

Garantie: Nee
27605 Km
Rood
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
  • Alle slijtagedelen in  goede staat, aankomend seizoen geen omkijken naar onderhoud.
    Motor staat rijklaar en wordt geleverd inclusief 3 maanden garantie. Opstappen en rijden maar!

    Graag een aanpassing omdat deze motor nog niet helemaal naar wens is ? BEL, MAIL OF APP naar de mogelijkheden! Graag denk ik met uw mee om deze motor naar wens af te leveren. 


    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en ook 's avond en in het weekend op  afspraak geopend ! FINANCIERING via numotorrijden.nl mogelijk!!!

    Inruil van uw motorfiets is mogelijk ( handels prijzen)

    Met vriendelijke motorgroet,

    Roberto Lijkendijk

    Roberto Motoren
    Pascalstraat 11 
    7903BJ Hoogeveen
    0628435195
    info@robertomotoren.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Roberto Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion