Roberto Lijkendijk is al vroeg met het motorvirus besmet geraakt. Op 5 jarige leeftijd ging hij al achterop de motor op reis naar zijn favoriete land Italie! Na dit een paar keer gedaan te hebben was het tijd voor een eigen motor en deze kreeg hij van zijn oom op 6 jarige leeftijd!
Dit resulteerde in een motocross carrière op het hoogste niveau. Het onderhoud van zijn eigen crossmotor werd hem al op vroege leeftijd geleerd en hier groeide de liefde voor het monteurs vak. Zo werd er eerst de opleiding autotechnicus gedaan om zo door te leren naar 1e motorfietstechnicus waar voor hij zijn diploma haalde in 1999. Na diverse jaren bij een Kawasaki dealer te hebben gewerkt had hij de mogelijkheid gekregen om bij een Suzuki Dealer aan het werk te gaan. Na een paar maanden met veel plezier te hebben gewerkt, en veel te hebben geleerd was hij klaar voor een nieuwe uitdaging.
Een eigen motoronderhoudsbedrijf in zijn eigen woonplaats Hoogeveen te beginnen.
Roberto Motoren, een motorprofessional met ruime kennis van de moderne technologie die met veel liefde en passie uw motor onderhoud en repareert.
Kortom een adres waar je, je motor met een vertrouwd gevoel achter laat!
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1911 - Indian Motorcycle rijders hebben elk Amerikaans snelheid- en afstandrecord op naam staan. Indian Motorcycle veegt met drie topposities posities in de eerste Isle of Man Mountain Course Race de baan aan met de rest. De eerste swingarm en bladveer achtervering, tot dan niet gebruikt in deze industrie, worden ingevoerd.
Meer dan 3.000 medewerkers werken aan een 7-mijl lange assemblagelijn in de Indianfabriek van 45000 vierkante meter in Springfield, Massachusetts.
Indian Motorcycle debuteert s werelds eerste motorfiets met elektrische verlichting en starter; Cannonball Baker stelt het cross-country snelheidsrecord op een Indian Motorcycle V-Twin.