Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 1200 X CROSSTOURER - 2014

Garantie: Ja
36000 Km
WIT
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
honda - vfr-1200-x-crosstourer
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Garantie: BOVAG

Deze motorfiets wordt u aangeboden door Premium Motors uit Apeldoorn. Premium heeft altijd ruim 150 topoccasions op voorraad en biedt 12 maanden Bovag garantie op vrijwel alle occasions. Daarnaast zijn wij dealer van Kawasaki en Honda motorfietsen.
De afleverkosten voor gebruikte motorfietsen zijn niet inbegrepen in de prijs en bedragen € 299,-. In deze afleverkosten zijn begrepen de kosten voor een afleverbeurt waarbij indien noodzakelijk de slijtdelen worden vervangen en een volle tank brandstof.
Inruil en financiering op zowel gebruikte- als nieuwe motorfietsen mogelijk.
Bij Premium kun je o.a. ook terecht voor Hyperpro vering en Bagster zadels.
Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, Handkappen, Handvatverwarming, Kofferset, LED Knipperlichten, LED Mistlampen, Middenbok, Traction control, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Premium Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2024 Motoroccasion