Nieuwsbrief:

HONDA  ST 1100 PAN EUROPEAN - 1997

85485 Km
Blauw
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Meeneemprijs.

Leuke motor voor in de winter.
En ook voor in de zomer uiteraard.

Natuurlijk niet in nieuwstaat, en natuurlijk moet er in principe van alles aan gebeuren om hem helemaal 100% in orde te maken.
Maar je kan er ook gewoon zo mee rijden, en er niks aan doen, rijd evengoed nog heel erg lekker.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion