Nieuwsbrief:

DUCATI  M 900 I.E. METALLIC - 2000

46826 Km
Blauw
ducati - m-900-i.e.-metallic
ducati - m-900-i.e.-metallic
ducati - m-900-i.e.-metallic
ducati - m-900-i.e.-metallic
ducati - m-900-i.e.-metallic
ducati - m-900-i.e.-metallic
ducati - m-900-i.e.-metallic
ducati - m-900-i.e.-metallic
ducati - m-900-i.e.-metallic
ducati - m-900-i.e.-metallic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
leuke Monster 900

Rijd goed, mooie motor.
Banden goed.
Kettingkit goed.
Laatste beurt gehad in september 2024 bij 46dkm, toen zijn ook de koppelingsplaten vervangen en de riemen gecontroleerd.

Toerenteller werkt niet helemaal goed, verder een prima motor.

Mag weg voor een scherpe meeneemprijs om ruimte te maken in onze showroom.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Low Rider" betekent: Fabrieksbenaming van het model dat Harley-Davidson in 1977 uitbracht met het typenummer FXS-1200. Het was een rank vormgegeven model met een 1200CC V-twin kopklep motorblok van het type Shovelhead, dat herkenbare trek­ken vertoonde van de stilering uit de toenmalige Amerikaanse bikers-scene, zoals een lage zitpositie (verantwoordelijk voor de naam Low Rider) en een kort strak stuur. In haar eigen publikaties gaf de fabriek toe dat ze blijvend oog had gekregen voor de wens van het publiek om op dergelijke gestileerde Harley’s te rijden. De Low Rider was daarmee het eerste model in het custom-genre, dat de fabriek daarna verder in haar pro­gramma zou uitbreiden. De Low Rider wordt nog steeds ge­maakt, zij het voorzien van het moderne Evolution motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion