Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Leuke handige kleine motorscooter , weegt slechts 100,5 kg ( leeg gewicht )
In goede staat en rijklaar
Achterband nieuw
Grote beurt gehad
Bij aankoop van een motor 7 dagen gratis all risk verzekering !
Bij ons zonder bijkomende kosten , zoals afleveringskosten of rijklaar maak kosten, bij aankoop motor 20% korting op kleding en helmen.
Onze motoren worden afgeleverd met afleveringsbeurt, hierbij wordt vervangen wat nodig is om veilig op weg te kunnen.
Motoren worden allemaal verkocht met garantie !
Inruil ? Ja graag.
Kijk op onze website voor alle motoren en bromfietsen / scooters.
Let ook op onze winterbeurt aktie met stalling !
Hoeve Motoren
Westeinde 92
7711 CM Nieuwleusen
www.hoevemotoren.nl
info@hoevemotoren.nl
Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
 |
Motor | luchtgekoelde viertakt ééncilinder |
Boring x slag | 50 mm x 50 mm |
Cilinder inhoud | 102,1 cc |
Comp. verhouding | 9,0 : 1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | carburateur 18 mm type VK |
Ontsteking | CDI met elektronische vervroeging |
Vermogen | 7 pk / 5,2 kW bij 7.500 tpm |
Max. koppel | 7,5 Nm bij 5.500 tpm |
Koppeling | V-riem |
Versnellingsbak | automaat |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 80 km/u |
ABS | nee |
Frame | stalen buizenframe |
Vering voor | swingarmvork met hydraulische demper, 80 mm veerweg |
Vering achter | achtervork met enkele hydraulische demper, 71 mm veerweg |
Remmen voor | 130 mm trommel |
Remmen achter | 130 mm trommel |
Voorband | 90/100-10 |
Achterband | 90/100-10 |
Wielbasis | 1.235 mm |
Lengte | 1.845 mm |
Breedte | 710 mm |
Hoogte | 1.110 mm |
Zithoogte | 765 mm |
Drooggewicht | 100,5 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Het robuuste frame van de SVC 100 Lead en de grote ruime buddyseat zijn erop berekend dat twee mensen met veel comfort zich van A naar B kunnen begeven. Leverbare kleuren zilver, blauw, rood en zwart. |
U kunt bij ons terecht voor:
In- en verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.
Verkoopbemiddeling
Verhuur van motoren.
Onderhoud en reparatie motoren, quad's, scooters en
bromfietsen.
Schade herstel en afhandeling.
Onderdelen en slijtagedelen.
Olie van Castrol Motul en Motorex.
Banden voor scherpe prijzen.
Uitlaten van Taylormade Scorpion Leovince Bos Laser Takkoni Hurric tegen scherpe prijzen.
Gearindicators en Speedoheelers incl montage van GIPRO.
Benzine tanken coaten van binnen als ze doorgeroest zijn.
Schoonmaken en poetsen van uw motor.
 | Nieuwleusen, Overijssel |
 | 06-22601182 |
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept.
Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs.
De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952.
De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen.
Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken