Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Honda NT650 Deauville
Motor in nette staat
Start en rijdt goed
Voorziel van een topkoffer
Comfort zadel
Bouwjaar 1998
Km Stand 88294
Betreft een inruil motor die voor een scherpe meeneemprijs weg mag
Contact gegevens
Inruil / Financiering mogelijk
Betaling: Contant, Pin, Bank overschrijving
Gratis tenaamstelling
Gratis 5 dagen all-risk dekking
Contact gegevens:Huijgen Motoren
De Kronkels 31c
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)Openingstijden:Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za 08:00 - 16:00
In de avond op afspraak
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 52° V-twin |
Boring x slag | 79 mm x 79 mm |
Cilinder inhoud | 647 cc |
Comp. verhouding | 9.2:1 |
Kleppen | 3 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | 36 mm Slant-type CV |
Ontsteking | Digitale transistor met electronische vervroeging |
Vermogen | 56.1 pk / 41.8 kW bij 7897 tpm |
Max. koppel | 56.9 Nm bij 6053 tpm |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 3000 |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 liter |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Diamond; steel twin-spar |
Vering voor | 41 mm telescoopvork, 115 mm veerweg |
Vering achter | Demper met instelbare veervoorspanning, 120 mm veerweg |
Remmen voor | Twee 296 hydraulisch bediende remschijven met 3-zuigerremklauw en sintermetalen remblokken |
Remmen achter | 276 remschijf met 2-zuigerremklauwen en sintermetalen remblokken |
Voorband | 120/70-17 |
Achterband | 150/70-17 |
Wielbasis | 1473 mm |
Lengte | 2215 mm |
Breedte | 780 mm |
Hoogte | 1260 mm |
Zithoogte | 814 mm |
Drooggewicht | 223 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
De beste service, meer dan 30 jaar ervaring, persoonlijk contact.
 |
Huijgen Motoren |
|
De Kronkels 31C
Spakenburg
Plan de route
|
 |
033-2999800
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Big Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber o f Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het maÂken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introducÂtie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitgeÂvoerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich oveÂrigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verandeÂren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de EnÂgelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motorÂfiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken