Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MAT IRIDIUM GRAY METALLIC (GRIJS METALLIC)
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Automaat
Nieuw: Ja
Garantie: Anders
Referentienummer: E115141

Deze motorfiets wordt u aangeboden door Premium Motors uit Apeldoorn. Premium heeft altijd ruim 150 topoccasions op voorraad en biedt 12 maanden Bovag garantie op vrijwel alle occasions. Daarnaast zijn wij dealer van Kawasaki en Honda motorfietsen.
De afleverkosten voor gebruikte motorfietsen zijn niet inbegrepen in de prijs en bedragen € 299,-. In deze afleverkosten zijn begrepen de kosten voor een afleverbeurt waarbij indien noodzakelijk de slijtdelen worden vervangen en een volle tank brandstof.
Inruil en financiering op zowel gebruikte- als nieuwe motorfietsen mogelijk.
Bij Premium kun je o.a. ook terecht voor Hyperpro vering en Bagster zadels.

= Bedrijfsinformatie =

2e Paasdag geopend van 12.00 tot 16.00 uur
Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, Cruise control, DCT - Dual Clutch Transmission, Electronische vering, Gear-Indicator, Handkappen, Handvatverwarming, LED Knipperlichten, LED Verlichting, Navigatiesysteem, Rijmodi, TFT Dashbord, Traction control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Premium Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion