Nieuwsbrief:

HONDA  CB 500 F ABS - 2013

11790 Km
N.v.t.
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
honda - cb-500-f-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
HONDA CB 500 F
-Bouwjaar:2013
-Kilometerstand:11790
-ABS
-A2 motor 35 KW

Inruil mogelijk.

  • Waarom koopt u bij De Friese Motorfiets:
    - 200 m2 showroom.
    - Altijd 50 occasions op voorraad.
    - Hét adres voor betaalbare motoren mét garantie.
    - 10 Dagen GRATIS ALL-RISK verzekering bij aanschaf motor.

    Ook bij De Friese Motorfiets:
    - Inruil, proefrijden, thuis bezorgen mogelijk
    - Diverse 35 kw motoren voor het A2 rijbewijs.
    - Professionele werkplaats voor onderhoud van alle motormerken!
    - Gespecialiseerd schade herstel, van taxatie tot reparatie.
    - Diverse accesoires.
    - De koffie staat altijd klaar!

    Afstand een probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen gunstig tarief!
    Uw motor verkopen zonder zorgen, Contant geld of via bank.
    RDW Vrijwaring ter plaatse.


    Openingstijden:
    Zo Gesloten
    Ma op afspraak
    Di op afspraak
    Wo 9.00-17.00

    Do 9.00-17.00
    Vr 9.00-17.00
    Za 10.00-15.00



    De Friese Motorfiets.
    Conradi Veenlandstraat 102  
    9104LA Damwald.

    Tel: +31(0)6 51 93 42 93
    info@defriesemotorfiets.nl
    www.facebook.com/DeFrieseMotorfiets
    www.defriesemotorfiets.nl


    Volg ons ook op facebook, voor diverse occasions
    Bereikbaar op 0651934293 
    www.defriesemotorfiets.nl





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Friese Motorfiets
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion