Nieuwsbrief:

FANTIC  125 4T SUPERMOTARD PERFORMANCE - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Roze
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
fantic - 125-4t-supermotard-performance
fantic - 125-4t-supermotard-performance
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met de nieuwe Fantic 125 serie verandert de sensatie van je eerste fiets in pure adrenaline, dankzij een perfecte mix van technologie, veiligheid en prestaties. De motor is een 125cc viertakt van het Italiaanse Minarelli 125 4T motor met Euro5+ typegoedkeuring en is uitgerust met elektronische injectie. Verder is de motor voorzien van een MXGP-stijl uitlaat, nieuwe achtervering, LED-koplamp voor krachtige verlichting en CAN-systeem voor datacommunicatie.
Ook aan de veiligheid is gedacht met een ABS voor effectief en gecontroleerd remmen onder alle omstandigheden.

Een vernieuwd design, verfijnd chassis en geoptimaliseerde ergonomie maken elke rit tot een unieke ervaring .
Kies je stijl en kleur die bij jou past in het Wit/Rood, Zwart/Fluo Geel of Roze.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Femon Parts
Engelandlaan 34
Hazerswoude-Dorp
Plan de route
0172-533829
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion