Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER DESERT SLED - 2019

9976 Km
GREY
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 10043

Unieke door ons nieuw geleverde en gebouwde Desert Sled Special. Ontdek ultieme vrijheid met deze prachtige Ducati Desert Sled Special uit 2019. Met zijn opvallende looks en robuuste bouw is hij klaar voor zowel off-road avonturen als stijlvolle ritten door de stad. De 803cc L-twin motor biedt kracht en betrouwbaarheid, terwijl de verbeterde vering en hoge bodemvrijheid zorgen voor een uitstekende rijervaring, zelfs op ruige terreinen.

Deze motor is in topconditie, altijd goed onderhouden en slechts beperkt gebruikt. Ideaal voor rijders die op zoek zijn naar een unieke combinatie van retrostijl en moderne prestaties. Inclusief originele onderdelen en accessoires.

Mis deze kans niet om een echte blikvanger te bezitten!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion