Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER 1100 SPORT - 2018

Garantie: Ja
15455 Km
Zwart
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
ducati - scrambler-1100-sport
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ducati Scrambler 1100 Sport

Bouwjaar 2018

km stand  15455

zeer nette goed onderhouden motor

origineel in nederland geleverd.. 1 eigenaar.. onderhoudhistorie aanwezig ( desmo beurt gehad  inclusief distributieriemen bij 12000 km )

Deze Scrambler sport  is als extra uitgerust met  :(tov de gewone scrambler)

# Öhlins 45mm upside-down Instelbare Voorvork

# Öhlins Achter Schokbreker

# Brembo monobloc Remklauwen

# Lichtmetalen Velgen met chrome accenten

# LCD Dashbord

# ABS

# DTC (Traction control)

# Riding mode's

# Power mode's

deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten )

3 maanden garantie 

Inruil is mogelijk

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Otomoto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2024 Motoroccasion