Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V4 RS - 2021

Garantie: Ja
23308 Km
DARK GREY
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
ducati - multistrada-v4-rs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ducati Multistrada V4 S Radar uit 2021 met 23.308 km

Deze Ducati Multistrada V4 S Radar uit 2021, met 23.308 km, biedt een indrukwekkende combinatie van technologie en prestaties. De motor is voorzien van ABS Pro, Traction Control, en RDC (bandenspanningcontrole) voor maximale veiligheid en controle.

Een belangrijk kenmerk is het grote TFT-display met connectivity, dat duidelijke rij-informatie en gemakkelijke koppeling met je smartphone biedt voor navigatie en entertainment. Daarnaast beschikt deze motor over adaptieve cruisecontrol (RADAR) die automatisch de snelheid aanpast aan de verkeersomstandigheden en dodehoekspiegels (RADAR) voor extra veiligheid.

De motor is uitgerust met het geavanceerde Ducati Skyhook Suspension Evolution (DSS EVO) systeem, dat continu de vering en demping aanpast voor optimaal comfort en stabiliteit, ongeacht het terrein of de rijstijl. Dit maakt de rit soepel, zelfs op de meest uitdagende wegen.

Met Keyless Ride is starten een fluitje van een cent, en de heldere LED-koplampen, knipperlichten en achterlichtzorgen voor uitstekende zichtbaarheid. De verschillende rijmodi pro stellen je in staat de motor aan te passen aan diverse rijomstandigheden, terwijl de Quickshifter up/down zorgt voor soepel schakelen zonder de koppeling te gebruiken.

Extra features zoals kofferhouders, een middenbok voor stabiliteit, en handvatverwarming maken de motor compleet voor lange ritten in elk seizoen.

Reviews benadrukken de geavanceerde radar-technologie, het innovatieve DSS EVO-systeem, en de veelzijdigheid van de Multistrada V4 S, die uitblinkt op zowel snelwegen als uitdagend terrein.

Alle boekjes zijn aanwezig, inclusief volledige onderhoudshistorie. Klaar voor nieuwe avonturen met deze zeer geavanceerde Ducati!

-Nieuwe Banden
-Nieuwe Remblokken 
-Groot onderhoud uitgevoerd 
-Verkorte Kentkenplaathouder van Evotech
-Kentekenplaat met Luxe opgelegde letters en cijfers 
-Navagatie Beugels Van Evotech
-Garmin Zumo XT2 
-Druppelader CAN-BUS  Optimate 
-Donker getint ruitje
-Zwarte wind Schermpjes 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Roberto Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion